Pytania


Każdy wytwarzany u nas produkt z brylantem dostaje certyfikat. Gwarantujemy, że zakupiony brylant jest wysokiej jakości, co możecie Państwo sami sprawdzić u zrzeszonych rzeczoznawców Polskiego Towarzystwa Gemmologicznego.

Kosztem reklamacji obciążamy Klienta, gdy mocno uszkodzi biżuterię w sposób mechaniczny np. wygięcie szyny pierścionka powoduje naruszenie jego konstrukcji, a osadzone kamienie na skutek takiego wygięcia po prostu wypadną. Innym uszkodzeniem mechanicznym są głębokie bruzdy, powstałe np. w wyniku uderzenia (potarcia) pierścionkiem o betonową, gruboziarnistą ścianę. Normalne użytkowanie biżuterii nie powoduje takich uszkodzeń i w okresie gwarancji podlega naprawie bezpłatnie.

Tak, dwuletnią gwarancję. Do wyrobu jest załączony paragon bądź faktura, a jeśli wyrób posiada brylant to dodatkowo ma certyfikat. Oba te dokumenty lub jakiekolwiek potwierdzające operację zakupu np. potwierdzenie przelewu stanowią podstawę skorzystania z gwarancji na wady powstałe wyłącznie z winy producenta.

Oczywiście poprawimy go, nie mniej jednak nie należy modyfikować rozmiaru wyrobów ze względu na wybitą cechę wyrobu, która może ulec zniszczeniu. Dlatego uczulamy Naszych Klientów na dokładne określenie rozmiaru (zgodnie z odpowiednią tabelą rozmiarów). Każdy model ma inny dopuszczalny zakres bezpiecznej korekty, a niektóre modele nie podlegają korekcie.

Niektóre wzory tak, w Drzonkowie przy ul. Orlej 8. Generalnie wyroby nie są magazynowane tylko wykonywane na zamówienie. Nikt ich nie przymierza, a tym samym nie niszczy wyrobów. Zdjęcia nie oddają faktycznego uroku biżuterii i sam wyrób jest o wiele ładniejszy – potwierdza to każdy Klient po otrzymaniu wyrobu.

Ponieważ każdy wyrób wykonywany jest indywidualnie dla każdego Klienta według zamówionego modelu, rozmiaru i koloru złota. Następnie Urząd Probierczy nadaje mu cechę probierczą i próbę (zgodnie z Prawem Probierczym – Ustawa z dnia 3 kwietnia 1993 r, Dz.U. nr 55/1993r, poz. 249). Takie działanie wymaga czasu.

Sklepy stacjonarne muszą zarówno towar zmagazynować, ubezpieczyć oraz wynająć powierzchnię handlową doliczając do tego koszty pracowników. W takim sklepie nawet identyczny wyrób jak u nas zawsze będzie droższy.

Tak, proszę przesłać nam projekt a my w ciągu 5-ciu dni skontaktujemy się celem ustalenia czy możliwe jest wykonanie projektu i jakie są wytyczne złotnika.

Wszystkie ceny są ostatecznymi cenami do zapłaty wg wybranych rozmiarów, czyli cenami brutto i nie stosujemy żadnych chwytów obniżania cen.

Nie ma żadnej – każdą obrączkę można wykonać w białym i żółtym złocie, zachowując tą samą cenę.

14ct- karat, czyli próby 0,585. Ta wartość odzwierciedla dobrą jakości i barwę złota przy odpowiedniej, niewygórowanej cenie. Złoto o wyższych próbach np18ct, 22ct jest mniej trwarde i droższe, a złoto o niższych próbach jak 8ct, 10 ct ma gorszy kolor i czasem wywołuje reakcje alergiczne.

Uwaga rozmiar (numer) zaczerpnięty z innego sklepu może być mylny, najważniejsza jest średnica wewnętrzna wyrobu. Każdy jubiler może mieć zupełnie inny wzornik, u jednego jubilera „szesnastka” to u innego „czternastka”. Najpierw należy określić średnicę wewnętrzną wyrobu w milimetrach, a dopiero potem dopasować numer wg naszej tabeli. W naszym sklepie również posługujemy się dwiema tabelami rozmiarów, dlatego w każdym produkcie podane są zarówno numery rozmiarów jak i średnica oraz obwód w milimetrach.